Thursday, December 15, 2016

Xforex Application Status

XForex Xforex me apresentou ao Forex. Fui facilmente persuadido. Não recebi o treinamento prometido. Eu fiz isso sozinho, o que esperava me causou perdas. Ive got chamadas embora quando viu i colocar addtl depósito, e Tentou convencer me para depósito mais para minha conta premium. Como eu não obter o apoio que eu esperava, im agora em busca de um corretor melhor. Na lealdade, porém, eu não acho que eu sou um scammer. Ele realmente dá bônus. Eu tenho 20 como um bem-vindo e tenho addtl 40 para investir mais, mas só depois de alcançar os pontos necessários, o que é justo o suficiente. Ive conseguiu minha retirada aprovada facilmente mas não me alcançou ainda. Este é o quarto dia. Eu ainda estou esperando. Enfim, é estipulado em seu site que wthdrawals levar 3 a 5 dias, e também pode ser adiada por até 3 mos. Eu só espero que não vai demorar tanto tempo. Wael Omã. Trading conta 1XXXXXX6 eles re-cotações todas as ordens pendentes, Eles dizem que as contas não são re-aspas. Mas, as ordens pendentes abertas com re-aspas em nome de iniciado / gap. Ie. As ordens de compra parar foram abertas com preço mais alto e vender ordens de paradas cotadas abertas com menor preço do preço cotado. Também vender ordens de limite aberto com preço mais baixo e ordens de limite de compra foram abertas em maior preço. Ele causando o lucro e dar perda para os comerciantes. Este é um tipo de batota com re-aspas. - durante a volatilidade de notícias, eles parar a sua posição ganha não o seu em pips limitado, não a sua ordem de lucro, nenhuma resposta para qualquer queixar de todo, eu fiz muitos c / o para o serviço de cliente de corretor e infomed gerente de conta, não respondeu por qualquer um. Eu ainda tenho conta ativa neste corretor, e estou disposto a fechá-lo se o meu c / o não resolvido. Desculpe pelo meu Inglês, Im francês, mas eu queria testemunhar contra XFOREX que são apenas ladrões e mentirosos. 2 anos há eu perdi 85 000 (que eu pus) 44 000 que eu gerei em 4 meses, a menos que eu fosse completamente novo neste assunto. A tela do meu computador estava tremendo, ou parando, ou ficando negra, e eu estava muito mal treinada. Eles não me disseram que você poderia abrir apenas 20 linhas e eu tinha sido bloqueado, só porque eu não podia abrir mais algumas linhas, e foi obrigado a olhar para a minha conta vai para baixo. Eu poderia contar a história mais profundamente, mas eu só gostaria de dizer-lhe para fugir muito longe desta empresa, que tem, além disso, um estatuto jurídico muito complicado, e se, por acaso alguns de vocês que foram enganados por XFOREX querem Processá-los comigo, o mais que será, mais ele terá chance de chegar a um reparo positivo e justo. O único problema é que eu tenho a busca de uma camada especializada em Trading na França, e que eu fount não. Na verdade eles jogam com o fato de que o mercado de negociação não tem regras ou leis para o momento, e que ninguém pode processá-los. O problema também é saber onde (em França, onde Im comercial, em Chipre, onde os comerciantes de XFOREX estão localizados ou na Austrália, onde eles têm seu escritório principal). Desde então, eu fui contatado pelo menos 3 vezes por XFOREX pôr dinheiro outra vez e negociar outra vez, e eu os rejeitei. Se alguém tem alguma idéia de bloqueá-los, por favor deixe uma mensagem. Ahmad Zaki. Brunei. Conta de negociação 4XXXXXXXXXXXXXX0 eu era muito estúpido para pagar 1000 dólares só porque eles me disseram que eles vão me dar mais 50 (500) do montante para negociação e não pesquisar todos os SCAM opiniões sobre XFOREX. Eles doce falou-me e dar todas essas besteiras sobre a negociação e os benefícios de usar xforex. O mercado de ações também está sendo controlado e não é real. Eles vão fazer u perder dinheiro lentamente, mas de forma constante. Eu tentei retirar toda a quantia do meu dinheiro enquanto eu ainda posso, mas agora não consigo fazer login na minha conta xforex mais. Imploro a todos os que são seduzidos por xforex. Por favor, selecione outra plataforma lá fora. Um par de comentários ruins ainda é ok, mas você pode encontrar TONELADAS de comentários ruins lá fora. Guardar o seu dinheiro e não cometer os mesmos erros como fizemos. Kelvin Tan. Cingapura. Xforex é uma farsa eo gerente de conta sempre conversa doce que você pode fazer dinheiro fácil através de forex e isso não é verdade. Além disso, eles gostam de atrasar o seu pedido de retirada e persuadi-lo a mudar de idéia para continuar a negociação. Esta empresa defintely é uma farsa e meu sincero aconselhar é não depositar qualquer dinheiro para ele. Outra coisa, o dinheiro é um bilhete de ida. Awah Mohamed. Ruanda. Eu também perdi 5000 em xforex eu pago esses caras 5000 e em troca eu tenho 0 em minha conta atualmente. Eles também abrir nossas contas quando estamos offline e comércio com o nosso dinheiro eu realmente não acho que eles ainda usam valores reais de mercado CrazyEd. Canadá. Trading conta X esta é uma empresa genuie a empresa sendo scam é bull shit i foi dada uma traning por quase 45 minutos cada questão da minha foi respondida por um gerente de conta eu sou um cliente vip eu recebo serviços especiais se você seguir o procedimento drawal Corretamente você começa o seu dinheiro no tempo eu fiz algumas perdas é verdade, mas em comparação com o meu pofits minha perda foi muito baixa eu estava atualizado com cada mudança no mercado por meu gerente de conta, bem por sms e e-mails para retirada dos 3 principais documentos tem que ser Enviou qualquer erro em documentos o drawal é rejeitado é para a segurança dos clientes para que ninguém pode reivindicar o dinheiro, exceto o cliente cada e-mail meu foi respondido e sendo chamado de volta qualquer forma como qualquer mercado é arriscado se o seu investimento você deve estar ciente Que as perdas seriam naturais, mas você tem que fazer um esforço usar o seu cérebro para recuperar a perda. MORAL DA HISTÓRIA - SE VOCÊ NÃO TEM AS BOLAS PARA MANTER O RISCO DO MERCADO NÃO ENTRAR. APENAS PORQUE 1 PESSOA TIVIA UMA MALA EXPERIÊNCIA DE SUA ESTUPIDEZ NÃO SIGNIFICA QUE A EMPRESA É MAU SE VOCÊ NÃO SABE COMO CONDUZIR E VOCÊ TEM UM ACIDENTE QUE VOCÊ DESEJA BALME O CARRO SIMPLES COMO QUE :-) muhammad ashraf. Malásia. Espero obter o que u todos disse..i acho que é bom demais para ser true. things..i acho que é um embuste .. por que o gerente de conta está desesperado para me depositar money. thank deus eu li esta revisão. thanks guys Ahmed Al-Nasser. Arábia Saudita. Eu era uma vítima de fraude cometida por uma das empresas de Forex chamado XForex que eu acho que está localizado em Chipre (xforex) como eu perdi meu capital 12.000. Esta empresa está atraindo clientes em exagerando a quantidade de lucros que irão ganhar através de investimento e negociação com eles. Quando o cliente deposita dinheiro em sua conta, então eles jogam truques sujos para causar perdas deliberadamente através de muitas maneiras, a fim de roubar o dinheiro depositado. Além disso, gostaria de informá-lo que eu encontrei um aviso de investir com esta empresa chamada XForex emitido pela Autoridade de Financiamento da AMF, como mostrado no link a seguir: Aqui está outro link para outro documento: Eu também correspondi Com a Autoridade de Mercado Financeiro francês (AMF) para confirmarem sobre este aviso e eles responderam-me a partir da carta anexa confirmando que eles emitiram um aviso a todos os investidores franceses sobre como lidar com esta empresa. 1- Em primeiro lugar, Xforex Staff me apressou a registrar e abrir uma conta com eles sem considerar a importância de ler e entender os termos condições. Eles também mentiram sobre a oferta da conta demo e sobre a prestação do especialista profissional que deve orientar-me passo a passo ea avaliação antes de usar a conta real. Detalhes deste ponto: Eu visitei site Xforex como aconselhado pelo meu parente que negociou com eles e perdeu seu dinheiro mais tarde também por causa de algumas razões semelhantes. No começo, eu coloquei minhas informações básicas em seu site e, em seguida, fui encaminhado para a página onde ele tem os termos e condições e os conselhos para lê-lo, mas eu fechei a página sem navegar mais porque eu não estava totalmente convencido deste serviço . Depois de um dia eu recebi um telefonema de uma equipe de marketing da Xforex chamada Omar Abu Ataa. Quando eu lhe disse que estou hesitado e com medo de perder o meu capital, ele disse que é um negócio muito rentável e você shouldnt preocupar-se como temos todas as capacidades para fazer de você um comerciante bem sucedido e ele prometeu-me ser dado um treinamento especial e educação usando Uma conta Demo, a ajuda de pessoal de especialistas profissionais e avaliação antes de usar a conta ao vivo e ele estava empurrando para me convencer a concluir meu registro com eles. Como resultado, ele passou por mim através do processo de ativação sem mostrar ou levar em consideração que os termos e condições devem ser lidos e totalmente compreendidos pelo cliente. Durante o processo de ativação eu disse a ele que só posso negociar com 5000 capital, mas ele disse tentar fazer depósitos adicionais agora para tirar proveito do bônus 35 e, em seguida, você pode retirá-lo imediatamente, mas não diga a ninguém que eu dei-lhe este conselho. Finalmente, eu decidi depositar um capital inicial de 10000. Então eu recebi uma chamada da Gerente de Conta Sra. Nisreen Abo Ahmd e ela me pediu para entrar em minha conta. No entanto, ela me fez fazer alguns comércios através de seus conselhos e quando eu perguntei-lhe isso é uma conta demo que estamos trabalhando ou real ela negligenciou a importância desta questão e disse não se preocupe e quando eu repeti a pergunta mais tarde, Ao vivo e sem necessidade de uma conta demo agora. Então, eu estava exposto a negociação ao vivo imediatamente onde eu feri muitas perdas. 2. O gerente de conta deu muitos conselhos de negociação falsos e ilegais que causou uma grande perda, além de negligenciar a necessidade de usar a estratégia de parar de perdas por ela. Detalhes deste ponto: Outra coisa importante para reclamar é o estilo de negociação instruções e conselhos que eu estava recebendo através das chamadas diárias freqüentes do meu gerente de conta. Eu fui pedido por ela para colocar principalmente ordens de grande valor na base do rush sem a compreensão dos casos arriscados e suas conseqüências. Eu acredito que deve haver apenas treinamento por sua equipe, além de recomendações analíticas com avisos de que é minha responsabilidade, mas não negociação advices e que as perdas que eu tinha como resultado de seus conselhos deve ser sua responsabilidade não minas. No entanto, embora a maioria dos comerciais avisos foram por telefone comprar eu tenho uma prova por e-mail. Eu também enviei uma queixa a ela a este respeito para levar em consideração o tipo de conselhos que ela está me pedindo para seguir. Por outro lado, não usar Stop Losses estratégia é um grande erro. O Gerente de Contas foi sempre negligenciando a necessidade de usar Stop Losses Strategies embora eu solicitei isso muitas vezes por telefone e através de uma queixa anterior eu enviei por E-Mail. Stop loss estratégia é altamente importante, especialmente para iniciantes como eu, mas ela estava sempre me impedindo de usá-lo através de seus conselhos de negociação. 3. Adiar e retardar as retiradas deliberadamente e pressionar o cliente a mudar suas decisões. Detalhes deste ponto: Quando eu comecei a perceber que este mercado não é adequado para mim, que aconteceu depois que eu levava 4000 perdas, decidi retirar todo o meu saldo e em 9/06/2011, fiz um pedido de retirada de 10000. A Que o tempo meu gerente de conta me chamou tentando mudar minha mente em ordem cancelar o pedido de retirada e eu confirmei a ela que eu tenho certeza de que como eu descobri que este mercado não é adequado para mim. No entanto, sua equipe adiado meu solicitação de retirada e ela chamado me novamente insistir em cancelar a retirada. Eu acredito que esta é uma prática ilegal deles. Você acha que eles têm o direito de adiar essa retirada de uma forma que eles empurrar seu cliente para mudar sua mente É este legal e eles podem justificar suas ações de pessoal para estar dentro dos termos e condições. Como prova eu ​​posso fornecer os registros de retiradas e ver que minha retirada de 10000 foi rejeitada e outra foi colocada alternativamente com uma quantidade de 5000 por causa da interferência e violações de XFOREX. 4. Procedimentos de Retiradas Tardias pela Xforex levando a conseqüências trágicas. Detalhes deste ponto: Late Retiros causou-me mais problemas por Xforex. Eu não poderia corrigir minhas margens depositando montantes adicionais por causa de retiradas tardias como eu corri para fora do dinheiro. Eu tive duas retiradas que foram recebidas tão tarde apesar de muitos follow-ups. Um deles foi solicitado em 02/06/2011 e recebeu apenas em 01/07/2011 cerca de um mês de atraso. O outro foi solicitado em 11/06/2011 e recebeu apenas em 22/06/2011. No entanto, eu corri para fora da margem em 20/06/2011 e absolutamente se eu era dado o meu retiradas no tempo, então eu poderia manter a minha margem, fazendo um depósito adicional. 5- Bad serviços de apoio e recomendações erradas. Detalhes deste ponto: - Como uma continuação para o ponto anterior e quando eu não conseguia corrigir a minha margem através de depósitos, eu solicitei a ajuda urgente da Equipe de Suporte Xforex através do Live Chat e eles me disseram que a sua única solução para corrigir a sua margem é depositando Mais dinheiro que eu não poderia pagar. Então eu pensei no caso e cheguei com a conclusão de que havia outra solução que foi perdida por sua equipe de suporte. Eu estava tendo muitos EUR / USD e USD / EUR posições abertas e eu poderia ter fixado a minha margem simplesmente vendendo alguns aqui e ali até chegar a um ponto equivalente. No entanto, isso não foi aconselhado por sua equipe de suporte. - Não recebi notas de margens baixas, embora minha conta tenha sido classificada como VIP e, portanto, acredito que deveria ser submetida a essa vantagem, quer por celular ou E-mail. - Minha conta foi classificada como VIP como meus depósitos atingidos a mais de 10.000, mas eu não foi concedido os serviços dos VIPs porque eu vim a saber que eu deveria ter sido usando outro aplicativo para download com mais benefícios, como descontos nos spreads. Eu também vim a saber que meu gerente de conta tem a experiência para gerenciar pequenas contas não VIPs. 6- Outros Factores Sobre a XForex: - Aviso da AMF (Autoridade Francesa de Mercado Financeiro) de investir com a XForex emitido pela AMF, como mostrado no seguinte link: Aqui está outro link para outro documento: Além da confirmação da AMF Advertência recebida pessoalmente. - Dúvidas sobre o Gestor de Conta para não ser autorizada pelas Autoridades Financeiras. Termos e Condições Este Contrato é celebrado entre a Financial Arena Ltd (a Empresa) eo Cliente, pessoa física ou jurídica (o Cliente). Este Contrato aplica-se ao conteúdo e às informações incluídas nos Serviços, páginas Web e bases de dados, bem como quaisquer contratos e software fornecidos pela Companhia e seus associados / fornecedores terceirizados (os Provedores de Informação) aos quais um Cliente possa ter acesso por meio do Domínio ou subdomínio da Empresa em xforex (o Website). O objetivo deste Contrato é descrever os termos, condições e riscos sobre os quais o Cliente acessa os Serviços da Companhia fornecidos no mesmo, o acesso à Companhia significará que o Cliente aceitou os termos deste Contrato. Se o Cliente não concordar em ficar vinculado por estes termos e condições que ele / ela não pode usar nem pode acessar nossos serviços. ESTE NÃO É UM CONTRATO DE COMPRA, MAS UM ACORDO SOBRE OS DIREITOS DO CLIENTE. A Empresa continua a ser o proprietário da cópia de qualquer software em relação aos Serviços, bem como de todas as cópias do software ao qual o Cliente tem direito ao abrigo deste Acordo. O Cliente aceita e entende que o idioma oficial da Companhia é o Inglês e deve sempre referir-se à Empresa no idioma inglês. O Cliente pode consultar o site para todas as informações e divulgações sobre a Companhia e suas atividades. A Companhia deve estabelecer e verificar o Perfil de Identidade e Investimento do Cliente conforme exigido pelas Leis e Regulamentos que regem sua atividade. Nesse sentido, o Cliente deverá preencher o questionário dos investidores e fornecer todos os documentos necessários (conforme consta na página de cadastro do site da Companhia). Adicionalmente, o Cliente deve ler entender e aceitar eletronicamente (assinalar a caixa pertinente) os termos e condições de contratação com a Companhia. Além de alguns casos em que documentos adicionais considerem necessários para serem adquiridos pelo Cliente, o Cliente clicando no botão Enviar e / ou marcando a caixa relevante durante o download, instalação, cópia ou qualquer outro uso do Software, expressa Consentimento incondicional das disposições e termos aqui contidos. A assinatura manuscrita de cópia impressa do Contrato não é necessária para que o modo eletrônico acima mencionado de aceitação do contrato tenha o mesmo poder judicial e estabeleça os mesmos direitos e deveres e responsabilidades como um contrato regular assinado entre ambas as partes. No caso de um cliente desejar ter um contrato impresso, devidamente assinado e carimbado pela Companhia, o cliente deverá enviar 2 cópias devidamente assinadas do Contrato à Companhia, indicando seu endereço postal e uma cópia será enviada de volta a esse endereço. O CLIENTE ACEITA QUE A UTILIZAÇÃO DOS SERVIÇOS FORNECIDOS PELA EMPRESA E / OU QUALQUER SOFTWARE INDICA QUE O CLIENTE LEU ESTE CONTRATO, O CLIENTE O ENTENDE E CONCORDA EM SER LIGADO POR SUAS DISPOSIÇÕES. 1 DEFINIÇÕES E INTERPRETAÇÕES (Cliente) Conta: é a conta aberta pela Companhia e mantida em nome do Cliente ou da Companhia em nome do Cliente. Declaração de Conta: um registro estabelecido regularmente de transações de negociação, débito e crédito realizadas na Moeda de Base da Conta: Dólar dos Estados Unidos (USD), salvo indicação em contrário da Pessoa Autorizada da Empresa: qualquer pessoa autorizada pelo Cliente a dar instruções ao Patrimônio Líquido da Companhia: O valor real atual na conta, calculado por meio desta fórmula: (Depósitos em Total de Conta) menos (Retenções da Conta Total) mais (Lucro e Perda Fechados) mais (Lucro e Perda Abertos) mais Bônus convertido na Moeda Base da Conta . Margem de Manutenção: Para manter uma nova posição aberta, você deve garantir que a conta Equity exceda o nível total de Margem de Manutenção. Os requisitos de Nível de Margem de Manutenção são específicos de cada instrumento financeiro. Se a margem não for mantida, a posição / s será fechada automaticamente pelo sistema. Saldo Disponível: Valor disponível para ser usado como Margem inicial. (Patrimônio Líquido) menos (margem utilizada). Patrimônio utilizado Margem Margem utilizada Valor da transação (sempre convertido na moeda base da conta) dividido por alavancagem (depende do instrumento) Bônus pendente: exibe o montante do bônus que será transferido para o patrimônio, desde que você exceda o volume a alcançar dentro do conjunto período. Volume to Reach: Apresenta o Volume que você precisa alcançar dentro do período definido para que o Bônus pendente seja transferido para o Equity. Política de Melhor Execução: A política existente da Companhia no que se refere à execução de ordens de Clientes, ao melhor preço, disponível no site da Companhia. Negócio // Dia Útil: qualquer dia bancário de acordo com a jurisdição em que a Companhia administra suas contas bancárias : É a diferença entre o preço cotado no site para uma venda imediata (lance) e uma compra imediata (pedir), conforme determinado pela empresa sob sua exclusiva política de Conflito de Interesses: significará a política predominante da Companhia em relação a conflitos de Os contratos de diferenças entre os preços de FOREX spot, índices de acções, metais preciosos, existências ou quaisquer outras mercadorias disponíveis para negociação, em diferentes momentos do tempo Contraparte / s: qualquer banco E / ou corretores, através dos quais a Companhia poderá cobrir seus Contratos com Cliente Cliente Classificação: classificação geral, produto ou operação específica da Margem de Clientes: A relação entre o valor da conta ea exposição. Exposição líquida: A soma de todas as posições abertas convertidas na moeda base da conta. Posição Aberta: Uma transação de compra ou venda que não é liquidada por uma venda ou compra contrária do contrato (um negócio que não foi fechado) Lucros e Perdas Abertos: A soma de todas as posições em aberto Lucro e Perda convertido na conta moeda base. Ordens: O pedido para a execução das transações Plataforma: Qualquer informação, software e hardware utilizados pela Companhia para a prestação de Serviços ao Cliente de acordo com este contrato Serviços: Significará os serviços a serem prestados pela Companhia sujeitos a este contrato Confirmação de Negociação: Qualquer mensagem enviada pela Empresa ao Cliente na confirmação da celebração do Contrato com a Operação do Cliente: Qualquer tipo de operação efetuada na Conta de Clientes que inclua mas não se limite a Depósito, Retirada, Negociações Abertas, Cliente Cliente: Significará a pessoa física, pessoa jurídica ou empresa cliente da Empresa Instruções ao Cliente: solicitação de uma transação de Clientes e / ou mensagem enviada pelo Cliente à Companhia. (Ii) As rubricas e notas dos Termos e Condições deste Contrato são apenas para referência e não afetam o conteúdo ea interpretação dos Termos ( Iii) Quaisquer referências a qualquer lei, regulamento ou estatuto devem incluir qualquer referência a qualquer alteração estatutária ou reconstituição do mesmo. (Iv) Todos os apêndices anexados ao presente Acordo constituirão parte integrante do presente Acordo. 2 RECONHECIMENTO DE RISCOS 2.1 O Cliente concorda em usar o Site e / ou os Serviços prestados pela Companhia por sua própria conta e risco. 2.2 O Cliente reconhece, entende e aceita que a negociação e o investimento em Commodities Financeiros: (i) é altamente especulativo (ii) pode ser extremamente arriscado (iii) É adequado para pessoas que estão em condições de suportar a perda de todo o dinheiro que eles investir. 2.3 O Cliente reconhece, entende e aceita: (i) que os preços em moeda internacional são altamente voláteis; (ii) que a negociação em mercados estrangeiros envolve riscos diferentes dos riscos normalmente envolvidos nos mercados do país de residência do Cliente; (iii) Que qualquer informação fornecida pela Sociedade ou qualquer contrato financeiro adquirido ou outro Serviço oferecido através do Website, de forma alguma garante lucro ou isenção de perdas; (iv) que ao negociar e investir através da plataforma o Cliente possa incorrer em uma perda igual ao montante (V) os grandes riscos associados aos investimentos especulativos (vi) O Cliente aceita e declara que o Cliente está disposto e capaz, financeiramente ou não, de assumir esses riscos . 2.4 O Cliente reconhece, entende e aceita que a negociação e o investimento através da plataforma podem acarretar outros riscos além dos contidos no parágrafo. 2.5 O Cliente reconhece, entende, aceita e concorda com as informações que aparecem sob o título RISCO DE ISENÇÃO DE RESPONSABILIDADE no Website, que faz parte integrante deste Acordo se o Cliente concordar com estes termos e condições. 3 CLASSIFICAÇÃO DO CLIENTE 3.1 A Companhia poderá optar por praticar a Política de Categorização de Clientes, na qual classificará os clientes em diferentes categorias em relação aos clientes e suas características de conta de negociação. 4 SERVIÇOS DAS EMPRESAS 4.1 Sob reserva do cumprimento de suas obrigações nos termos deste Contrato, a Companhia deverá fornecer aos seus Clientes a oportunidade de negociar os seguintes investimentos e instrumentos: (i) CFDs em FOREX Spot, ações, metais preciosos (ii) Contratos futuros, futuros de opções, contratos de taxa de juros de prêmios overnight e quaisquer outros contratos derivativos relacionados a commodities que devem ser liquidados em dinheiro ou podem ser liquidados em dinheiro. (A) O Cliente reconhece e reconhece que qualquer informação fornecida através do Website ou pela Companhia é fornecida para fins de informação apenas para auxiliar o Cliente na tomada de decisões, mas, em nenhum caso, Informação constitui um conselho de investimento. (B) O Cliente reconhece, entende e aceita que, para qualquer decisão, estratégia de investimento, transação e / ou investimento realizado ou assumido pelo Cliente, ou as conseqüências de tais ações, o Cliente será o único responsável e que a Companhia Não têm qualquer responsabilidade, seja qual for, por quaisquer ações tomadas pelo Cliente. 4.3 Esta secção deve ser lida em conjunto com a POLÍTICA DE MELHOR EXECUÇÃO DOS CONTRATOS DE DIFERENÇA (CFDs) caso o Cliente aceite estes termos e condições que podem ser encontrados no Website. 5 GARANTIAS E REPRESENTAÇÕES DO CLIENTE 5.1 ​​O Cliente garante e declara que: (i) dinheiro, investimentos ou outros bens fornecidos pelo Cliente à Companhia, pertencem inteiramente ao Cliente e estão, em todos os momentos, isentos de qualquer encargo, penhor, penhor Ou ônus e não são produto de qualquer ato ou omissão ilegal ou produto de qualquer atividade criminosa (ii) o Cliente não está sob qualquer deficiência legal com relação a, e não está sujeito a qualquer lei ou regulamento que impede o seu desempenho de acordo com este Acordo (Iii) o Cliente atuar por si próprio ou não, o Cliente garante e declara que obteve todos os consentimentos e autorizações necessários para operar de acordo com este Contrato e produz, para satisfação da Companhia, os documentos indicando tais consentimentos e autorizações (Iv) caso o Cliente seja uma pessoa jurídica, então o Cliente garante e declara que obteve todos os consentimentos e autorizações corporativas necessárias de acordo com os documentos constitucionais e organizacionais da entidade e produz, para satisfação da Companhia, o (s) documento (s) Consentimentos e autorizações (v) o Cliente está em conformidade com todas as leis e regulamentos a que está sujeito, incluindo, mas não se limitando a leis e regulamentos relativos a questões fiscais, controle de câmbio e requisitos de registro (vi) qualquer informação fornecida pelo Cliente (Vii) qualquer documento entregue à Empresa pelo Cliente é válido e autêntico. 5.2 As garantias e declarações acima referidas serão consideradas repetidas sempre que o Cliente dê instruções à Sociedade durante a vigência deste Contrato. 5.3 O Cliente concorda que, caso alguma das garantias acima seja violada, a Empresa reserva-se o direito de devolvê-las O remetente. O Cliente aceita ainda que, nesse caso, a Companhia poderá reverter qualquer ou todos os tipos de transações anteriores realizadas pelo Cliente através da Companhia e rescindir o Contrato de acordo com o parágrafo 15 deste Contrato. Caso a Companhia incorra em danos e / ou prejuízos em decorrência da violação do parágrafo 5.1, a Companhia reserva-se o direito de reter a mesma de qualquer cliente do Cliente e / ou pleitear ações contra o Cliente e reclamar danos. 6 NEGOCIAÇÕES ENTRE A EMPRESA E O CLIENTE 6.1 Ao aceitar e / ou assinar estes Termos e Condições, o Cliente tem o direito de utilizar os Serviços e solicitar códigos de acesso, para que o Cliente possa acessar a Plataforma eletrônica em xforex e Iniciar negociação sujeita à aprovação final da empresa e / ou realizar transações de acordo com os procedimentos e meios prescritos nele e neste Contrato no parágrafo 7 abaixo. Caso o Cliente utilize outros meios que não os mencionados neste contrato, para transmitir instruções e / ou Ordens, tais instruções e / ou Ordens não serão consideradas como instruções / ordens válidas e a Companhia não agirá com base nelas. 6.2 Se o Cliente suspeitar que os códigos de acesso foram divulgados a terceiros e / ou que haja uso irregular e / ou não autorizado dos mesmos, o Cliente deverá informar imediatamente (por escrito) a Companhia. 6.3 O Cliente reconhece, entende e aceita que quaisquer instruções e / ou ordens dadas à Companhia através dos códigos de acesso do Cliente serão consideradas como instruções e / ou ordens do Cliente e serão de inteira responsabilidade do Cliente. 6.4 Da mesma forma, quando o Cliente autoriza / designa um terceiro a agir em nome dos Clientes através dos códigos de acesso da terceira parte, quaisquer instruções e / ou Ordens colocadas por tal terceiro serão de inteira responsabilidade do Cliente. 6.5 Ao assinar e / ou aceitar estes Termos e Condições, o Cliente reconhece, compreende e aceita que a Companhia não terá qualquer responsabilidade ou responsabilidade por qualquer acesso não autorizado por terceiros a qualquer informação transmitida ou trocada entre a Companhia eo Cliente, incluindo , Mas não limitado a, endereços eletrônicos, comunicações e dados pessoais. 6.6 Contas de Prática - A Companhia permite que seus clientes exerçam na prática contas, por um período de tempo limitado e após a conexão de 100 em uma conta real. Está estipulado que todas as restrições e obrigações que aparecem neste contrato com respeito ao Cliente se aplicam também no cenário da Conta Prática. É por este meio esclarecido que o Cliente de Conta de Prática não ganha privilégios na abertura de contas ao vivo e precisa cumprir com todos os requisitos regulatórios, bem como os procedimentos da Companhia em relação. É da exclusiva discrição da Companys decidir se, e quando, a Conta de Prática deve ser fechada. 6.7 A Empresa poderá utilizar os dados de contacto dos Clientes para manter o cliente actualizado em relação a actividades promocionais seleccionadas em que o cliente deverá ter interesse. A Empresa poderá assistir ao cliente directamente ou utilizar soluções de terceiros para o fazer. 7 INSTRUÇÕES / ORDENS DO CLIENTE 7.1 O Cliente pode transmitir as instruções e / ou Pedidos da Empresa somente por meio de (i) telefone ou, (ii) pessoalmente ou (iii) através da Plataforma de Negociação eletrônica. A Companhia reconhecerá, de qualquer maneira, tais instruções e / ou Pedidos e / ou comunicações. 7.2 Quando o Cliente utilizar meios (i) ou (ii) acima para transmitir instruções e / ou Ordens, a Companhia se reserva o direito de rejeitar tais instruções e / ou Ordens se a Companhia não estiver satisfeita com a identidade dos Clientes ou clareza de instruções. Caso a Companhia decida aceitar tais instruções / Ordens, a Companhia deverá processá-las através da Plataforma eletrônica, como se as instruções / Ordens tivessem sido inicialmente recebidas através da Plataforma. Está estipulado que os limites serão executados sob restrições de margem que podem causar, entre outros, o cancelamento de limite em caso de status de margem insuficiente, a mudança no valor cotado da plataforma para posições em caso de cenário Stop Loss ou Take Profit e que Stop Os cenários de lucro de perda ou lucro não incluem o valor overnight. 7.3 O Cliente aceita o risco de má interpretação e / ou erros nas instruções e / ou encomendas enviadas através do Sistema de Comunicação, independentemente da forma como foram causados, incluindo danos técnicos e / ou mecânicos. 7.4 A Companhia reserva-se igualmente o direito, a seu critério, de executar parcialmente instruções e / ou ordens transmitidas pelo Cliente. 7.5 Should the Client wish to authorise a third party to act on the Clients behalf in placing Orders and/or giving instructions, the Client may do so provided that the Client notifies the Company in writing of such intention, comply with the companys procedures and receives the Companys written approval. The Company may, at its discretion, refuse to allow third party transactions on behalf of Clients if such third party does not fulfil the Companys criteria. Where the Company allows receiving instructions from a third party on behalf of Clients, the Company shall continue to accept such third party instructions/Orders unless the Company receives from the Client a notification of at least 2 days notice specifying termination of the third party authorisation. 7.6 Client instructions and/or Orders cannot be revoked once given. The Company may, at its sole discretion, allow full or partial revocation and/or amendment of such instructions/Order only in exceptional circumstances. 7.7 When using electronic access, a Client may only give the following orders: (i) Open (ii) Close (iii)Add, remove or edit orders for Stop Loss, Take Profit and Limit Orders. 7.8 Orders given via telephone can be rejected by the Company if the Clients instructions are not clear and do not include any of the orders as mentioned in paragraph 7.7 above. 7.9 Orders should be placed, executed, changed or removed during the Operation Hours. The order shall remain valid according to the type and time specified in the order, subject to the trading platform ability should the order not specify the time of validity of the order then the order shall be considered valid for an indefinite period. The Stop Loss, Take Profit and Limit Orders shall be executed at the exchange rate declared by the Client, or under certain market conditions, the order might not be executed at the declared price but at the next best price. Any confirmed order cannot be cancelled by the Client. Should the Client give any order other than the above prescribed then such orders will be automatically rejected. 7.10 Transactions are executed at the BID or ASK price. When the Client knows how s/he desires to proceed, the Client may request a Confirmation for the transaction from the Company. The price at which the transaction will be carried appears on the screen. The Company, has the right at its discretion to increase or decrease spreads depending on market conditions. The Company reserves the right to offer the Client a different price if the market volatility of the financial instruments at the completion process remains very high. In such event, the Client may either accept the new price or refuse it effectively cancelling the execution of the order. It is noted that the bare fact of delivery of instructions by the Client does not the mean that the instruction will be executed unless it is confirmed by the Company. 7.11 Stop Loss, Take Profit, and Limit Orders on CFD contracts Orders, will be executed at the price declared by the Client on the first current price touch or under certain market conditions, the order might not be executed at the declared price but at the next best price. Where there is technical failure either to the trading platform or financial tools or otherwise the Company reserves the right either to offer a different opening/closing price or, not to execute the Order. 7.12 Due to the unprecedented levels of volatility of the foreign exchange market a price declared by the Client may be impossible to reach and therefore Stop Loss, Take Profit, Limit Orders, on CFD contracts may be impossible to execute. The Company reserves the right not to execute the Order or to change the closing/opening price at the next best available price. 7.13 The Company has a discretionary right to close positions from the most unprofitable where the Margin is less than (five percent) 5. 7.14 The Company shall execute instruction on the earliest and in the best possible way. In the case of trading instruction the Company shall act according to its BEST EXECUTION POLICY which can be found in the Website. 7.15 The Client understands that the trading facilities provided by the platform, may be halted or suspended at any time without a prior notice due to circumstances beyond the control of the Company. In such an event, the Company, or an authorized party on its behalf, may close any open positions the Client may have (by performing a Reverse Transaction) without prior written notice being sent to the client, at fair market value reflecting, as closely as possible, the applicable markets exchange rates. The Client hereby waive any claims of indemnification, suits and causes of action against the Company in such event and acknowledge that such waiver is a pre-condition to the validity of this Agreement. 7.16 The Company reserves the right, provided a prior written notice to this effect has been sent to the Client, to cancel any Transaction that due to a System and/or human error, whether under the control of the Company or not, has been executed at an exchange rate which at the time of the Transaction was not the indicative and/or accurate rate of exchange for that said transaction. 7.17 The Client hereby understands and accepts that upon the receipt of any Order and/or message by the Company via the platform the Company will not be held responsible for any delay or error caused during the transmission of such Order and/or message. The Company shall also not be held responsible for any damage caused as a result of such delay or error or for, the non validity of securities or, for mistakes in the Clients bank account balances. 7.18 The Client further understands and accepts that the Company is entitled to refuse to execute any instructions given either by the Client or by any person authorized by the Client if, in the reasonable opinion of the Company, the execution of such instructions: (i) would probably result in violation of the standard market practice of the Financial Instruments or, (ii) would constitute a violation of the effective legislation of the respective territory, including, but not limited to, legislation on counteraction to laundering of criminal incomes and insider operations or, (iii) would affect or may affect the reliability or operation of the Platform or, (iv) would place in any manner the economic position of the Client and/or the Company in jeopardy or, (v) there are no sufficient funds in the Client Account for withdrawal or to satisfy the requirement of opening a new position together with any related charges. It is noted, that when calculating the amount of the cleared funds, the Company will consider all Clientss obligations including, but not limited to, obligations on unexecuted but previous registered orders that are deductible from the Client Account. The Company is not obliged to give reasons or notice as to the reasons for suspending, declining or cancelling Clients instructions. Additionally, in the event that the Company does decide to suspend or cancel an instruction, such will not affect any obligations owed by the Client to the Company or any right of the Company against the Client or his/her assets. 7.19 Any transaction shall be considered conclusive unless the Client within 2 (two) days from the conclusion of a transaction, contacts the Company either by e-mail or facsimile stating his/her objection as to the execution or, non-execution of his/her Order or, the manner in which his Order was executed. 7.20 In the case where the Client represents more than one person (for example, if these are joint account holders) then : (i) the liabilities of each such person shall be direct, joint and several (ii) the Company may act upon any instructions received from any person being (or considered to be the same by the Company) the aforesaid person, regardless of the fact, whether such person is the Authorized Person (iii) any notice and other message presented by the Company to one of such persons is deemed to be presented to all said persons and (iv) the rights of the Company in the context of section 10 (ten) shall be in force if the event mentioned in the said section is considered to take place with respect to any such persons 7.21 A daily overnight Premium may apply to each Forex and/or CFD open position at the closing of the Companys trading day as regard to that Forex / CFD. If such overnight Premium is applicable, it will either credited or debited by the clients account, depending of the nature of the position Customer holds. 7.22 Financial instruments that have an expiration date, if are not closed prior to the expiration date, then the Company will forcibly close them at the last available price 7.23 Where the Company acknowledges and investigates the Clients deliberate and/or systematic attempts to use prices that do not reflect market prices due to an undetected programming error, bug, defect or glitch in our Web site software or any other reason resulting in mispricing (generally known by the name of scalping, sniping and arbitrage), the Company is entitled to take all or any of the following countermeasures: (i) to correct the price spread provided to the Client (ii) to limit the access of the Client to any continuous, instantaneously usable quotations, and start providing quotations on request only (iii) to warn the client that this is not permissible (iv) to execute the withdrawal of the clients deposit (v) to stop immediately any relations with the Client by sending a written notice. 8 SETTLEMENT OF TRANSACTIONS 8.1 The Company undertakes to settle all transactions upon the execution of Clients orders. 8.2 Following the settlement of a trade, the Company will usually present to the Client a Trade Confirmation with respect to the trade or contract entered into by the Company with or for the Client. The Trade Confirmation shall also present details on any open position that was closed by the Company for the Client. 8.3 A statement of Account will be presented to the Client through the Platform by the Company on a monthly basis, within 5 (five) working days from the end of the previous month. Client that wish to get the abovementioned statement of account by email or mail shall apply accordingly providing all necessary details, and the abovementioned statement will be sent to his valid address within 5 working days upon the application acceptance by the Company. In case no transactions were concluded in the past month, the Client is deemed to have lost his right to be informed. Any confirmation or proof for any act or statement of account or certification issued by the Company in relation to any transaction or other matter shall be final and binding on the Client, unless the Client has any objection in relation to such statement of account or certification and the said objection is filed in writing and received by the Company within two (2) working days from the receipt or the deemed date of receipt of any statement of account or certification. 8.4 In the case where the Client is able to have an online statement for his account on a continuous basis, then the Company is considered as having fulfilled its obligations under Paragraph 8.3 and any objections of the Client shall be valid only if received by the company in writing within 2 working days from the transaction under objection. 9 CLIENT ACCOUNTS 9.1 Any amounts deposited by the Client or, held on behalf of the Client by the Company for the purpose of the provisions of the Services, will be kept in a Client Account either in the name of the Client or of the Companys on behalf of the Client. The Account will be opened with any bank or institution which the Company shall specify from time to time. 9.2 Upon the signing of this Agreement the Client understands and accepts that the Company shall have the authority to make any deposits and withdrawals from the Clients Account on the Clients behalf in order for the Company to settle transactions and/or execute Client instructions and/or pay any outstanding amounts that the Client owes to the Company or any other in the performance of the Services. 9.3 The Company may have a lien over the deposited amounts and at its discretion and without the consent of the Client may set-off any outstanding amounts owed by the Client to the Company or, to merge any accounts of the Client with the Company. Transfer of Funds to the Clients Account 9.4 Any transfer of funds to the Clients Account from another bank or financial institution, will be credited in the Account on the first Business Day after the funds have been received by the Company. It is noted, that due to certain cases a number of which are stated herein below, the crediting of the funds may be delayed for a period of up to three Business Days from the date of the funds receipt by the Company. If no such case occurs, then the Company shall inform the Client of the bank transfer within 5 (five) Business Days. A number of cases that may allow the crediting of the funds to be delayed include the following: (i) temporary suspension or termination of trade on any market (ii) no event or impossibility to organize such an event as is essential in order for the Company to provide quotations (iii) reasonable expectations about the possibility of such fluctuations. 9.5 The Client agrees that any amounts transferred by the Client or on the Clients behalf in the Bank Account, will be deposited to the Clients trading account at the value date of the payment received by the Company and net of any charges / fees charged by the Bank Account providers or any other intermediary involved in such transaction process. The Company must be satisfied that the sender is the Client, or an authorized representative of the Client, before making any amount available to the Clients trading account, otherwise - the Company reserves the right to refund / send back the net amount received to the remitter by the same method as received. 9.6 In the case where the Client has more than one Account with the Company under his own name, then any transfers between these Accounts will be made, subject to the Clients duly signed written request, within the same day this means that the funds will be credited on the same day on the one Account as they will be debited in the other Account of the Client. Transfer of Funds from the Clients Account 9.7 The Client understands and accepts that the Company has the right to set-off any amounts that the Client owes to the Company from the Clients account without the prior consent of the Client. 9.8 The Client may also give instructions to the Company to transfer funds between various accounts of the Client with the Company or with another bank or financial institution, provided that all of these accounts are in the name of the Client. It is noted that due to certain cases as stated in 9.2 above, the transfer of the funds may be delayed for a period of up to 3 (three) Business Days from the date of the funds receipt by the Company. If no such case occurs, then the Company shall inform the Client of the bank transfer within 5 (five) Business Days. 9.9 The Company shall only debit the Clients Account to another account held with the Company or, with a bank or financial institution which is in the name of the Client. The recipient of the funds (which must correspond to the Clients name) shall be specified in the transfer instructions. Transfers from the clients account with The Company to an account which is not solely on the name of the client shall only be executed to the same venue used for funding the account up and to the extent of the amount deposited. Apart of that under no circumstances the Company will execute payment from the Clients Account to third parties. 9.10 The Client has the right to instruct the Company to make transfers from the Client Account for trading purposes. The Client understands and accepts that s/he is fully responsible for payment details given to the Company and that the Company shall not be held responsible for the Clients funds, if the details given by the Client are wrong. In addition, the Company shall not be held responsible for any funds that have not been directly transferred to the Clients bank account. 9.11 The Client also understands and accepts that the Company has the right to suspend or cancel instructions for transferring funds from the Clients Account if: (i) the Clients instructions imply the transfer or withdrawals of funds to third parties (ii) the nature of the Clients transactions falls within section 7. 23 of this Agreement (iii) the Company has reasonable grounds for suspecting that the instructions to transfer funds from the Clients Account were not ordered by a duly authorized person (iv) the transfer violates, in any way, the Companys local and/or banks Legislation. In the event that the transfer is suspended or cancelled, the Company is under no obligation to explain the reasons for the suspension or cancellation to the Client. 9.12 Funds available for withdrawal from the Client Account, are calculated by the Company according to those funds actually deposited by the Client, plus any funds credited minus any debited funds to the Client Account in accordance with these Terms, minus funds that guarantee the currently open positions Additionally, unreleased profit of the current open positions and, funds credited within 3 Business Days prior to the date of the Client request for funds transfer are not available for withdrawal. Finally, where there are no sufficient funds in the Client account at the time when the instructions for transfer is given by the Client, then any such transfer will not be possible. 9.13 The Company may elect to grant a benefit to the Client by depositing bonus amounts in the Clients trading account, subject to certain terms and conditions specified and publicly published for the specific promotion, as it shall be determined by the Company under its sole discretion. Such bonus amounts may not be withdrawn by Client, if the Client did not meet the relevant promotion criteria. The bonus must be redeemed within 30 days of opening an account. 9.14 Withdrawal rejects - the Company is eligible to reject withdrawal order if the withdrawal order does meet with the minimum requirements set in this Term and Condition agreement. It is the clients full responsibility to monitor the withdrawal and avoid any actual or future expectation loss with regard. 9.15 The Client understands and accepts to waive any right s/he might have to receive interest from the deposit of funds in an account with a bank or any financial institution and consents that the Company will receive such benefit of interest earned to cover for any registration, administrative, general or any other expense and/or interest for setting up and maintaining the said account. The Client further accepts that in no case shall the Client be allowed to such interest. 9.16 In case of absence of any trading activity within one year of the Clients account, the Company reserves the right to charge a fixed payment of 10 US dollars per year in order to maintain the account assuming that the Client Account has the available funds. If the Client account is funded by less than 10 US dollars and has been inactive for a period of one year, the Company reserves the right to charge a lower amount to cover administrative expenses and close down the account. 9.17 Dormant account with a zero free balance will be closed. 10 LIMITATION OF LIABILITY AND INDEMNITY 10.1 The Company shall not be held liable for: (i) any loss incurred by the Client including, but not limited to, a decrease in the value of the investment, consequential and other indirect losses, expense, cost or liability, regardless of how such loss was incurred, as a result of the Clients use of the Services provided by the Company (ii) any loss incurred as a result of the actions of the Company as per its rights conferred upon by this Agreement (iii) any omission, wilful omission or fraud by any person or company who/which gives instructions to the Company to execute Orders and/or other actions on behalf of the Client (iv) any loss including but not limited to, consequential or other indirect losses, which was incurred as a result of the Companys omission or, negligence or otherwise unless such loss is caused as a result of the Companys gross negligence, deliberate omission or fraud. 10.2 The Client acknowledges, understands and accepts that the Company acts in good faith and with due diligence and that the Client is obliged to indemnify the Company for all losses, expenses, costs, liabilities of any nature (including present, future or contingent or otherwise including reasonable legal fees) the Company may incur as a result of or in connection with : (i) the provisions of the Companys services (ii) the Clients breach of this Agreement (iii) the Company taking any steps that it is rightfully entitled to upon an Event of Default (iv) the disposal of the Clients Financial Instruments to cover a claim (v) the non-execution or non-fulfilment of an Order and/or statements and/or instructions of the Client, by the Company 10.3 The Client further acknowledges, understands and accepts that any market information or other information communicated by the Company, including (but not limited to) signals and trading trends provided by the Company or by its affiliated providers (as aroundfx etc.), does not constitute an offer to buy or sell, or an investment strategy or, otherwise and that such, information is presented by the Company from sources believed by the Company to be reliable and for informational purposes only. It is stipulated that the trade signal appears in the Companys website is powered by a third party. This trade signal is not an investment advice, it does not assure winnings and acting upon the signal is the under a traders sole responsibility. Such information may be incomplete or inaccurate and the Company at any time makes no representation, warranty or guarantee as to, and shall not be responsible for, the accuracy or completeness of any information or trading recommendation furnished to the Client. 10.4 The right of indemnifications and/or compensation by the Client shall survive any termination of the Client Relationship. 11 COMPANY FEES 11.1 In case the clients activity involves Fee charges, the fees shall be paid to the Company by the Client immediately upon request. The Client Authorizes the Company to debit the Clients account with any VAT (Value Added Tax), contribution or charge with regard. Taxes payable by the Company in relation to profits or income are excluded. 11.2 For any amounts due to the Company it shall have a lien over any deposited amounts in the Clients accounts stated in section 9 (nine) above and, on the Clients statements of Financial Instruments. No consent will be required to be obtained prior to the exercise of such right but, the Company shall serve notice to the Client stating the Companys intention. The notice shall also state a specific timeframe at the end of which the Company shall exercise the said right and therefore, giving time to the Client to fulfil his/her obligations. Should the Client fail to pay any outstanding amounts to the Company by the end of the timeframe stated on the notice, then the Company will be entitled to debit the accounts as stated herein in order to cover for the outstanding amounts in addition to any privilege granted by this agreement and the law. 11.3 If a new account is inactive, an Inactive Account Fee of up to 10 US dollars will be assessed. (i) A new account is defined as an account that has not had any orders completed. (ii) An account is considered inactive if no trading activity has occurred for a period of 90 days. (iii) The Inactive account fee is assessed monthly until the account is reactivated or remitted to the appropriate state as unclaimed property. (iv) If there are insufficient funds in the account for this purpose, The Company reserves the right to charge a lower administrative fee and/or to close the account. 12.1 All personal data shall be treated as confidential and handled as prescribed in the applicable Laws and Regulations for the protection of such data. 12.2 Neither party shall disclose any information relating to the business, investments, finances or generally any confidential matters, which may come to either partys possession upon execution or, as a result of the execution of this Agreement. Such an obligation shall not apply where it is otherwise expressly provided in this Agreement and/or where such is imposed by the applicable legislation, Laws, Regulations and Directives in force. 12.3 The Company has the right to disclose information on the Clients transactions or such other information as it may be required by law, rule or regulatory authority or in order to comply with any obligation of the Company requiring the Company to proceed with such a disclosure. 12.4 By accepting these Terms the Client also accepts the Confidentiality clause that appears on the main page of the Website, which forms an integral part to this Agreement. The Website, Software (including the platform) and Documentation contain material that is protected by international copyright, trade secrets and trademark laws, and by applicable international treaty provisions as stated in the Trademarks and Copyright which can be found in the Website which is an integral part of this Agreement. All rights not granted to The Client herein are expressly reserved by the Company, or its applicable licensors, suppliers or partners. The Client is not allowed to remove any proprietary notice of the Company from any copy of the Software or Documentation. 12.5 The Company may provide links to other sites that are controlled or offered by third parties. The Client shall make sure s/he understand the risks involved in using those site(s) before retrieving, using, relying upon or purchasing anything via the Internet. Links to these web sites are provided solely for The Clients convenience, and The Client agree that under no circumstances will s/he hold the Company liable for any loss or damage caused by the use of, or reliance on, any content, goods or services available on other sites. 13 THE COMPANY-CLIENT RELATIONSHIP 13.1 Upon the execution of orders and completion of transactions the Company reserves the right to employ, use or appoint third parties who are qualified and trained to undertake such transactions. 13.2 The Company shall act with integrity and fairness with its clients/Clients and counterparties and shall adopt a CONFLICTS OF INTEREST POLICY as it appears in the Website in order to resolve any possible conflicts of interest that may arise either between the Company and the Clients or between, the Companys counterparties and/or employees and/the Clients or between the Clients. 14.1 The Company reserves the right to instruct and/or appoint a Counterparty at the Companys discretion in order to give effect to the Clients Instructions and Orders. 14.2 The Company shall not be responsible for any errors, omissions committed by such Counterparties unless it is proven that the Company has not acted with sufficient care when selecting these Counterparties. 15 TERM AND TERMINATION 15.1 This Agreement is valid and effective from the first time the Client Account is funded subject to the Company final approval, provided that the Company has communicated to the Client its written confirmation. The term of this Agreement shall be for an indefinite period until it is terminated as per the provisions this paragraph as set below. 15.2 Either party has the right to terminate this Agreement by giving written notice to the other party of at least 8 (eight) days. In case of Client Termination, the first day of the notice shall be the date such notice has been received by the Company. 15.3 Termination shall not affect any accrued rights and existing commitments or obligations of the Client. In case of termination the Client shall pay: (i) any expenses incurred or will be incurred by the Company due to the termination of this Agreement (ii) any outstanding fees or other amounts payable to the Company (iii) any other damages incurred by the Company as a result of the termination 15.4 The Company has the right to terminate this Agreement immediately upon the occurrence of an Event of Default. For the purposes of this section an Event of Default shall occur in the following cases: (i) the death of the Client (ii) the Client becomes insolvent, enters into receivership, is the subject of a voluntary or involuntary bankruptcy proceeding, or makes an assignment for the benefit of creditors (iii) a substantial part of the Clients property is or becomes subject to any levy, seizure, assignment or sale for or by any creditor or governmental agency (iv) such termination is required by any competent authority or body (v) the Client breaches any provision of this Agreement and fails to remedy such breach within 10 (ten) calendar days of receipt of the written notice describing the occurrence of a breach hereof (vi) the Client involves the Company either directly or indirectly in any act of fraud. 15.5 If and when an event expressed in section 15.4(vi) above occurs, prior to terminating the Agreement, the Company reserves the right to reverse any or all previous transactions taken by the Client that the Company believes that put its interests at risk. 15.6 On termination, the Company and the Client undertake to complete all transactions already entered-into and the Terms shall continue to bind both parties in relation to these transactions. Should all transactions be completed the Company shall return to the Client all of the Clients assets in the Companys possession. Prior to the return of such assets, the Company reserves the right to deduct all amounts that are due to it or that are necessary to close any pending obligations of the Client. 16.1 The Agreement may be amended in the following cases: i. By the Company if an amendment is necessary following an amendment of the law or if relevant authority issued decisions which affect the Agreement. In any such case, the Company shall notify the Client of the said amendment either in writing or through its webpage and the Clients consent shall not be required for any such amendment. Ii. In cases where the amendment of the Agreement is not required as in paragraph 16.1(i) above, the Company shall notify the Client of the relevant amendment either in writing or through its webpage. If objections arise, the Client may terminate the Agreement within 15 days from the notification by sending a registered letter and on the condition that all pending transactions on behalf of the Client shall be completed. Upon expiry of the above deadline without the Client having raised any objection, it shall be considered that the Client consents and/or accepts the content of the amendment. 17.1 The Client does not have the right to assign or, transfer the rights and/or obligation conferred hereunder to any third party. 17.2 The Company reserves the right to assign and/or transfer to any person, firm or corporation or otherwise its rights and/or obligations that arise or will arise under this Agreement. 18.1 Any notice, instruction, request, authorization or other communication required or permitted by this Agreement shall be in writing and shall be deemed sufficient upon receipt, if such notice, instruction, request, authorization or other communication is addressed to the Company at the address set forth on the first page of this Agreement, or as subsequently modified by written notice. 18.2 The Company shall have the right to change the method of communication should the Company requires so. 19 GOVERNING LAW AND JURISDICTION 19.1 The Company-Client relationship and the terms of this Agreement shall be construed in accordance with the Laws of the British Virgin Islands. 19.2 The parties agree that the District Court of the district in which the Companys headquarters are located shall have exclusive jurisdiction and be the sole venue in disputes arising under this Agreement. 19.3 This clause shall survive termination of this Agreement. 20.1 Operation Hours: the Companys operation hours for placing orders and/or for trading CFDs is round the clock, 22:00 GMT (21:00 DST) Sunday through 22:00 GMT (21:00 DST) Friday. For other financial instruments please refer to our website and the platform for additional information. The operation hours can be extended (also due to market movements) from time to time without prior notice. Holidays will be announced through the Website. 20.2 Communications Recording: The Client understands and accepts that all communications and/or conversations between the Client and the Company may be recorded for future reference and can be used by the Company as an evidence in case of dispute. 20.3 Marketing and Promotions: The Company reserves the right to register and operate other domains (websites) for marketing and promotional purposes to specific countries which contain information and disclosures to clients, and prospective clients, in any language other the English language. 20.4 Entire Agreement: This Agreement between the Client and the Company represents the single and entire Agreement and completely supersedes any prior representations, negotiations, obligations, reports, or advertisement of information related to the provision of the Services. 20.5 Metatrader 4 disclaimer: The following additional terms apply to clients utilizing the companys MT4 Platform and/or MT4 Multi Account Manager (the Program). If the client utilizes the Program, the client agrees to the additional terms set forth hereinafter (the Additional Terms) and the client authorizes the company to act accordingly. These Additional Terms apply in addition to the general terms and conditions set out above. If there is a conflict between these Additional Terms and the general terms and conditions set out above, the provisions of these Additional Terms shall prevail. uma. The Client wishes to utilize the Program to execute trades and to direct trade orders and trade details to the Company. The Company will allow the client to insert an Expert Advisor onto the program, for automated trading, however the Company will not provide the client with Expert Advisor. It is the clients choice to find it and use it at his own risk. B. The Client fully understands and agrees that the trade details are generated by the Program and not by the Company and that the Companys responsibility is to use commercially reasonable efforts to enter orders pursuant to the trade orders and trade details generated by the Program and as received by the Company. The Client acknowledges and agrees that the Client have made inquiries and conducted research into the Program sufficient to make an informed investment decision. The Company cannot imply or guarantee that the Client will make any profit from the Program and the Client agree that the Company will not be held responsible for the Programs performance or trading losses incurred in the Clients account as a result of trading pursuant to the Program. C. The Company will enter trade orders for the Clients account in accordance with the trade orders and trade details generated by the Program. The Client understands and acknowledges that the Clients trading access through the Program will be provided by the program provider and not by the Company. D. If more than one client of the company is using the same system or service on the Program, The Client acknowledge that the Company may enter block orders to enhance order execution, in which case a fair and systematic fill allocation method will be employed. The Client understand and acknowledge that the Company will only be responsible for using its commercially reasonable efforts to execute, in a timely fashion, the trade orders and trade details generated by the Program. E. The Company shall not be responsible for any error or malfunction of the Program, mechanical or communication line failure, system errors, data failure or any other causes beyond its control. The Client understands and acknowledges that the Company can accept and execute orders only if actually received or generated and then on a not held basis (i. e. the Company shall not be held responsible for the execution of the order at the price indicated by the Program or otherwise). F. The Client acknowledge that the Client have had the opportunity to ask questions as to how the Clients account will be handled and understand and acknowledge that the Client have not purchased the Program from the Company. The Client understands and acknowledges that there is no trading system or recommendation service, including the Program, which is free from the risk of loss. The Company does not imply or guarantee that the Client will make any profit and the Client acknowledge and agree that neither the Company nor any of its officers, directors, employees, consultants, agents or affiliates will be held responsible for the performance of the Program or trading losses in the Clients account. G. The Company may act upon the authority given by this MT4 disclaimer until the Client revoke the authority by written notice addressed and actually delivered to the Company, in accordance with the instructions and details on the abovementioned terms and conditions. The Company may also terminate the authorization over the Program at any time for any reason at its sole discretion and, in such instance, will provide the Client with written notice. The Client acknowledge and agree that the Client shall be responsible for any open lots in the Clients account at the time the Clients authorization over the Program is terminated. The Client acknowledge and agree that the Client shall permit the Company to execute offsetting orders for any open lots in the Clients account at the time the Clients authorization over the Program is terminated. H. The Client acknowledge and agree that, in the absence of willful or wanton misconduct, neither the Company nor any of its officers, directors, employees, consultants, agents or affiliates will be held liable for any act or omission in the course of or in connection with the Clients participation in the Program. The Client acknowledge and agree that the Client shall indemnify the Company, its principals, officers, directors, employees, agents, successor and/or assign from all losses and/or liability (including reasonable attorneys and/or accountants fees) incurred or resulting from this letter of direction to utilize the Program, provided that there has been no judicial determination that such liability was the result of gross negligence or recklessness or intentional misconduct by the Company, and further provided that the conduct that was the basis for such liability was not undertaken in the actual and reasonable belief that it was in the best interest of the Clients account. 22. CLIENT DECLARATION The Client declares that: i. S/He is over 18 and to the best of his knowledge and belief, the information provided in Investors Questionnaire, and any other documentation supplied in connection with the application form, is correct, complete and not misleading and he will inform the Company of any changes to the details or information entered in the Investors Questionnaire. Ii. S/He is complying with the restrictions policies, stipulated in the Companys Website. Iii. S/He has read and went through all information provided on the internet regarding the Company, its services offered. Iv. S/He has carefully read and fully understood the entire text of the above terms and conditions Agreement with which s/he fully and unreservedly agrees v. S/He consents and agrees to direct advertising through cold calling, either by phone or personal representation, facsimile, automatic calls, email or other phone, electronic or digital means by the Company. Vi. S/He accepts to be notified separately in writing if the Company pays commission/ fees to anyone outside the Company who introduced the Client or who acts on behalf of the Client. Vii. S/He has chosen the investment amount, taking his total financial circumstances into consideration which he considers reasonable under such circumstances. Viii. The Client acknowledge that the Company reserves the right to cancel any transaction and any financial contract which is acquired or sold at prices that do not reflect its market prices or at an abnormally low level of risk, due to an undetected programming error, bug, defect or glitch in the website and / or the software or any other reason resulting in mispricing. The Client have a duty to report to the Company any inadequacies the Client may experienceThese are the banking details to use for your bank wire deposit Account Name: xxxx Beneficiary Name: xxxx Bank Name: xxxxx Bank address: xxxxx Account Number: xxxxx Swift code: xxxxx IBAN / ABA / BSB / Routing Number: xxxxx Reference Number: xxxxx To successfully complete your transaction and avoid any delays: 1. Ensure that the amount you hand over the bank. is the same amount as shown on this form. 2. Make sure your bank officer includes the above payment Reference Number in the transaction. (this number should be used only once.) Upon executing the bank wire deposit through your bank, please fax this form to 44-2030516306 Alternatively, you may submit this copy as a scanned image (JPG, DOC or PDF) by email to billingxtrade Your transaction is being processed. Withdrawal Options If you have opened positions, you will not be able to withdraw your entire Available Balance. A minimum amount is needed to maintain a Maintenance Margin. Withdrawal authorization documentation is required to process your withdrawal request. Please see Withdrawal policy . Amount The requested monetary transfer will be expedited once this document has been received by XTrade. Please note that withdrawal requests take up to five business days to process. Delays beyond our control might occur due to third party withdrawal payment methods (i. e. credit card Company, the wiring bank or intermediate banks which delay transfers, in extreme cases, for up to 3 weeks). Do not forget to print, sign and email this document to withdrawalsxtrade or fax it to 44-2030516306. A withdrawal form without required supporting documentation will not be processed. The total withdrawal amount will be transferred to your bank account however, bank and/or intermediaries banks fees may apply. We do not accept any responsibility for such fees. Account Name Account Number Email Address Full name Telephone Number Date I the undersigned, confirm that all the following deposits were made by me (in the last 3 months)


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